جوتی جینز
یکی از معمولترین اقداماتی که برندهای مطرح و معتبر جهان به منظور پوشش طیف گستردهتری از سلیقهها انجام میدهند، تاسیس زیر برندهایی است که به شکل خاص ملیت، طیف سنی و یا به طور کلی فرهنگ پوشش خاصی را هدف قرار داده است. به این ترتیب میتوان در کنار استفاده از نقاط قوت و تجربیات برند اصلی، توجه ویژهای به تامین سلیقههای متفاوت داشت. به همین منظور برند استرالیایی جین وست نیز پس از تجربه حضور موفق در کشورهای خاورمیانه و با توجه به شناخت سلیقه و فرهنگ پوشش مردم این منطقه در سال 2011 اقدام به تاسیس برند جوتی جینز نمود. این نام تجاری ضمن حفظ کیفیت و تمام جنبههای مشتری مداری جین وست، با تمرکز بر سلایق مردم این منطقه و طراحیهای خاص خود بر همین مبنا، توانسته به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.